.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت‌پرده خريدهاي جديد پرسپوليس
بحث مشكلات مالي در پرسپوليس مربوط به امروز و ديروز نيست. به رغم تمام تحولات اقتصادي در باشگاه پرسپوليس حداقل در ظاهر كماكان معضلات مالي سرخپوشان به قوت خود باقي است.

به گزارش افکارنیوز، ابراز نارضايتي بازيكنان اعم از بزرگ و كوچك حكايت از عمق فاجعه مالي در اردوگاه پرسپوليس و قلمرو محمد رويانيان دارد. مديران پرسپوليس كه در يك فصل و اندي اخير بارها با پاك نمودن صورت مسئله به دنبال مساعد جلوه دادن شرايط اقتصادي خود بوده‌اند، اين روزها برخلاف گذشته رويه‌اي متفاوت را در پيش گرفته‌اند.

وام‌هاي ميلياردي از چند بانك خصوصي و يكي، دو ميلياردر نام آشنا از جمله اصلي‌ترين راهكارهاي رويانيان براي رتق و فتق امور مالي پرسپوليس تا پايان نيم‌فصل نخست بود. اما با اتمام نفرات متمول موجود در دايره نفوذ رويانيان عملا ته نشين شدن خزانه پرسپوليس را با خود به همراه داشت بطوري كه سرخپوشان در نيم‌فصل بودجه‌اي براي ترميم و پوشش نقاط ضعف خود در اختيار نداشتند.

اين در حالي بود كه علي دايي مصرانه خواستار يكي، دو مهره كليدي از جمله مسلمان بود تا به واسطه حضور اين هافبك تهاجمي ضرب شست خط حمله خود را افزايش دهد. پروسه‌اي كه مراودات مديرعامل و سرمربي پرسپوليس را به فاز تازه‌اي برد.

كمك مالي شهريار

دايي بارها نشان داده كه تنها بخاطر پول دوروبر فوتبال و مربيگري نيست. مماشات او در ابتداي فصل با رويانيان بر سر طلبش از سرخپوشان بطور سربسته از اهداف غيرمادي شهريار پرده‌برداري كرد. دايي كه در رنسانسي تمام عيار پرسپوليس را پس از سه فصل و نيم به صدر جدول رسانده بود، فكر و ذكري جز بوسه زدن بر جام قهرماني در پايان فصل نداشت.

اما اين خواسته او تا حدي نيازمند هزينه‌هايي دوباره براي باشگاه بود آنهم در شرايط نامساعد اقتصادي امروز. از طرفي دايي كه به‌خوبي نسبت به قواي ضعف و قوت تيمش اشراف داشت حتي يك قدم نيز از اهداف خود در بازار نقل و انتقالات نيم‌فصل به رغم تمام محدوديت‌هاي مالي عقب نكشيد تا جذب مسلمان و در ادامه فرزاد حاتمي به خريدهاي بزرگ نيم‌فصل بدل شوند. اما آنچه در اين ميان عرض اندام مي‌ كند تامين منابع مالي براي استخدام اين دو مهره تاثيرگذار كليدي بود.

در واقع شنيده مي‌‌شود كه علي دايي با توجه به مخمصه‌هاي مالي پرسپوليس بخش قابل توجهي از پيش پرداخت‌هاي اين دو بازيكن را به عنوان وديعه در اختيار سرخپوشان قرارداده تا باشگاه براي خريد اين دو حداقل تا به اينجاي كار متحمل فشاري مضاعف نشود.

هر چند اقدام مالي علي دايي براي تقويت سرخپوشان در نيم‌فصل امري غير متعارف و ناشناخته در فوتبال ما به شمار مي‌‌رود، اما با توجه به مراوده نزديك رويانيان و شهريار نمي‌‌توان چندان بابت اين اتفاق از طرفين خرده گرفت.

البته اين كه دايي چه مبلغي را بابت خريدهاي جديد به رويانيان قرض داده و اينكه به چه شكلي و چه زماني قرار است اين مبلغ به دايي عودت داده شود موضوعي است كه همچنان به‌صورت يك توافق دو جانبه مسكوت مانده است.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.